Sten

- Jag har stenkoll!
- Sa du sten-kål? :D

Dan-före-dan-före-doppare-da'n idag, och jag och min bror sitter här vid varsin dator och kollar youtube, facebook och sånt, och snackar emellan.
Nu såhär på kvällen vet jag ju inte riktigt vad jag ska göra, jag vill ju inte direkt sova. Visst... Det är gött som.. men jag orkar inte. Jodå, men jag VILL INTE, OK?! ( Skojar )
Förut satt jag och redigerade en video på Ulrik med lyrics och så. Det var lite kämpigt i början med texten, att få den lixom i samma läge som ljudet kom, men det gick bra sen ju! Videon ligger dock på andra datorn som min bror sitter vid just nu, men jag lägger nog upp videon på YouTube imorgon eller något, om jag får chansen.. Eftersom att jag ska hem till min mamma, det är dan-före-doppare-dagen typ och jag ska fira hemma hos mamma på julafton. :)
Men om jag kan så lägger jag upp videon här ? Ja, så gör vi. ^^ Hoppas att ni ska gilla den också!

Sa du sten?


Ha de fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0