Prov på prov på prov.

Halloj.

Idag har det vart en ganska kort dag, men ändå lika jobbig som alla andra dagar... fast kanske utom Onsdagar, för de har ju ett ganska bra schema på den dagen, som jag säkert skrivit förut. Men idag hade vi iallafall ett SO prov, hoppas att det gått bra iallafall. Imorgon har vi ett NO prov. Jobbigt. Vi har så mycket läxor och prov heeeela tiden. Gud. Snart kommer denna bloggen bli en hata-skolan-och-alla-läxor-och-prov-som-är-så-jobbiga-så-att-jag-kommer-att-dö-snart-blogg... Så ska inte prata sååå himla mycket om skolan och läxorna och sådant.

Jag är hungrig. Intressant.
Jag har faktiskt kollat på alla avsnitt på julkalendern '' Tjuvarnas jul '' och den där på radion också '' Allt du önskar '' Lite mysigt sådär. ^^ Löjlig är jag kanske men, jao, så kan det vara med mig. HIHI.

Hade gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0