JULLOV!

HEEEEEJ, jag fixa't, eller? jo, vi kör på det! YES! :D

Idag fick vi jullov! Det är jätte gött! :D Det är den 21 December idag och det är snart julafton! Jag lääängtar, jag har redan fått typ 2 julklappar redan, en från min kompis, det var såhär nail art-grejs :D Och pengar av pappa.
Dä ä grymt. Hoppas jag får grymma julklappar i år.
Det har vart liiite snö i år, men det har smält bort för att det vart plus grader, det kommer nog inte vara någon snö på julafton. Fast jag vill det! Vi får hoppas, eller hur? Ja, jag tänkte väl det.

*här stannar jag för att sjunga med i låten och funderar på vad jag ska skriva, som vanligt asså..*
Ni måste väl ha hört Mange bjuder,va? HA, den är ganska grym ju. Den fasna jag för mest av Fest hos Mange och Mange bjuder. Den är änna lite gó sådär. :)



Ciao. Hare gött! Och för de som fått jullov, HA ETT GÖTT JULLOV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0